Tak powinno być w każdym sklepie

Od kilku tygodni, chcąc ograniczyć codzienne koszty, zdigitalizowałam jeden z swoich nałogów – przerzuciłam się z tradycyjnych papierosów na e-papierosa. Pisałam o tym tu:
Radykalne ciecie kosztów
Jestem bardzo zadowolona z tej zmiany, gdyż nie tylko, że kosztuje to zdecydowanie mniej, ale w dodatku jest prościej i nie muszę już wychodzić na balkon.
Zestaw, z którego korzystam to Black Joye firmy e-Bull. Kupiliśmy komplet 2 e-papierosów – jeden dla mnie, drugi dla syna. I do soboty było OK. W sobotę okazało się, że e-papieros syna padł. Bateria w porządku, wysiadła ta część, gdzie wlewa się liquid.  Nawet wymiana grzałki nie pomogła.
Sprawdziłam w internecie – kosztuje to ok.30zł. Biorąc pod uwagę, że to nawet nie 3 paczki zwykłych papierosów, wybór był prosty. Wczoraj udałam się do sklepu i zaczęłam od tego, że nawet miesiąc nie minął, a już nie działa. Sprzedawca sprawdził i od razu, bez najmniejszego problemu wyjął nowy na wymianę. Za darmo. Przy okazji dowiedziałam się, że niezależnie od tego, że ta część okazała się felerna, to przypadek – sam zestaw jest “z górnej półki” i jest naprawdę dobry.
Po raz kolejny okazało się, że jednak nie warto kupowac byle czego i byle gdzie. Jestem pod wrażeniem. Czy tak nie powinno być w każdym sklepie?


A każdego, kto tu zajrzał przed 28 lutego 2013, proszę o głos na mój blog. Wystarczy kliknąc – to nic nie kosztuje.

KONKURS

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

%d