Małe już nie jest piękne?

Wprawdzie duży może więcej, ale podobno małe jest piękne. Wszystko jednak do czasu. Jak mały zaczyna sobie całkiem nieźle radzić, to za chwilę się okazuje, że jest tylko zbędnym dodatkiem, a liczą się tylko najwięksi. Przekonałam się dziś boleśnie na własnej skórze 🙂
Zaczęło się od tego, że dziś rano chciałam wykupić reklamę na kilku różnych blogach. Ze względu na charakter akcji – tylko na jeden dzień. Ponieważ musiało być od dzisiaj – nie mogłam pójść przez sklep AdTaily, musiałam iśc przez Widgety na kolejnych blogach. I tu spotkała mnie przykra niespodzianka: pierwszy blog – możliwość wykupienia reklamy tylko na 90(!) dni, drugi blog – to samo. Sprawdzam u siebie na blogach – również. Co się dzieje?
Powysyłałam kilka maili i sprawa się wyjaśniła. To nie żaden błąd, a świadome działanie AdTaily:
Lepsze rezultaty kampanii reklamowych w AdTaily

Przykre? No cóż, z pewnością tylko dla “małych” – i Wydawców i Reklamodawców. Ci najwięksi z pewnością będą bardziej zadowoleni.
Szkoda tylko, ze tym samy AdTaily traci swój wielki urok. Już nie jest serwisem, z któego mali mogą też korzystać. I nie mam tu na myśli tylko Wydawców. Mały Reklamodawca też raczej nie będzie zainteresowany trwającą kwartał kampanią, bez możliwości chociażby zmiany obrazka. Siłą rzeczy przestaną korzystać z usług AdTaily.
Zastanawiam się tylko – po co w takim razie było integrować Bloxa z AdTaily? Przecież dla przeciętnego blogera z tego portalu te reklamy robią się nieosiągalne. Tym bardziej, ze Blox zupełnie przestał dbać o swoich użytkowników.
Za to aktywnie zajął się promocją bloga Kasi Tusk ….  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

%d