Całkiem atrakcyjne testowanie HBO
Kilka dni temu dostałam maila od mojego operatora telewizyjno-internetowego czyli UPC. Dowiedziałam się, że w ramach mojego pakietu HBO mogę skorzystać – bezpłatnie dodatkowe usługi. Zainteresowałam się, gdyż oferta wydawała mi się całkiem atrakcyjna. Sam pakiet HBO dostałam od UPC w ramach utrzymywania klienta, gdy wyraziłam chęć rozwiązania umowy i przejścia do innego dostawcy – na zawsze i całkowicie bezpłatnie. Pisałam o tym tu:
Czy warto dbać o starego klienta?
Teraz, w ramach letniej promocji UPC proponuje mi testowanie : HBO on Demand oraz HBO GO. Czy warto? Cóż, ja sama nie mam zbyt dużo czasu na oglądanie filmów, ale moje osobiste dziecko zainteresowało się, gdy na HBO GO znalazł kilka ciekawych filmów niedostępnych w normalnym pakiecie. Zdecydowaliśmy, że sprawdzimy i potestujemy.
Zalogowałam się do systemu elektronicznej faktury UPC. Już na starcie przywitał mnie komunikat:
Komunikat wymagał podjęcia decyzji, nie dawało się go wyłączyć. Wprawdzie był również przycisk “Przypomnij mi później“, ale szczerze mówiąc mało mi się to spodobało.Nie cierpię takich wyskakujących okien. Wprawdzie ja byłam nastawiona, że jakiś regulamin usługi pojawi się po zalogowaniu, ale gdybym chciała sprawdzić tylko fakturę, to byłoby to niespodziewane.
Przeczytałam regulamin, odłożyłam sprawę na później. Dopiero następnego dnia zalogowałam się ponownie i zaakceptowałam usługę. Potem założyłam konto w HBO GO i już bez problemu możemy korzystać.
Teraz pozostaje tylko pamiętać, aby przed końcem września wysłać maila (infolinii nie wierzę, mam złe doświadczenia) z rezygnacją. Jeżeli tego nie zrobię – to zgodnie z tym co zaakceptowałam – od 1 października będę mogła zrezygnować z usługi w regulaminowym terminie wypowiedzenia.
Ciekawe, ile osób zapomni i obudzi się po otrzymaniu faktury za październik?